Believe In A Thing Called Love
S6, E17: When Lex Luthor appears by Nyxly's side, Supergirl and team must deal with the emotional fallout of facing their two biggest foes at the same time; Alex makes plans for the perfect proposal to Kelly, but work keeps getting in the way.