PBC Gloves Off BENAVIDEZ vs MORRELL - Part 2
S5, E2: With their Feb 1st showdown rapidly approaching, David Benavidez and David Morrell are bracing for an explosive showdown. Both fighters have established themselves as must-watch champions in the super middleweight division, and as they move up to the light heavyweight ranks, they are fueled by the experiences that have shaped them.