Beneath the Surface
S1, E2: When the police come knocking, the Elliots and Douglases decide to cover up Lee's murder. But who is the perpetrator? And why were Adam and Grace killed in the first case? Meanwhile, Juliet's actions have tragic unexpected consequences.