Big Cats, Big Trouble
S1, E4: Dodge a leopard with the Manzi dogs while they treat themselves to a stolen feast. No such luck for the Kakuli pack on the hunt, as they’re foiled by a brave puku antelope. Find the Stork pack, and retreat from charging elephants with Jules and Simon.