Big Orange
S3, E23: Beverly and Lainey team up to destroy something they both despise: Barry’s favorite shirt. But once It goes missing, Adam and Erica agree to help their brother investigate what exactly happened to it. Meanwhile, Murray decides to tear down the family tree house, which makes Adam upset.