Comedy Bang! Bang! Bill Hader Wears a Grey Button Down Shirt & Sneakers
S2, E9: Bill Hader; Bobby Moynihan; Reggie joins via satellite while America's favourite game show interrupts "Comedy Bang! Bang!"; information about who adopts the little orphan; special guest: Jimmy Pardo.