Blame It on the Alcohol
S1, E3: The crew enjoys a bottle-popping pool party, during which Bianca asks Larry a jaw-dropping question; Jermane faces one of his greatest fears; Agu tries to get back in Kamani's good graces; an all-terrain vehicle ride ends in disaster.