Blindspots
S1, E9: When a misconduct complaint filed against Hondo gets him taken off active duty, Deacon steps up to lead the team in finding a robbery crew that is hitting marijuana dispensaries. Also, when Tan notices a similarity between the current robberies and a case from his time with Hollywood LAPD, he asks for help from an informant with whom he has a complicated history.