Rosewood Blistering Heat & Brotherly Love
S2, E22: Rosewood, Villa, Slade, and Hornstock try to take down a group of criminals suspected of a jewellery store heist; Rosie decides that someone from the inner circle should run a new Magic City Lab on the West Coast.