In Pursuit With John Walsh Blood in the Streets
S5, E3: John joins law enforcement in pursuit of Luis Montes, accused of murdering his on-again-off-again girlfriend in Texas; Callahan heads to Chicago to shine a light on two victims of gun violence whose cases remain unsolved.