Blood Is Thicker Than Mud
S4, E8: During pledge week, Will and Carlton are invited to apply for the Phi Beta Gamma fraternity. However, family loyalty is tested when, following completion of the initiation rites, the brotherhood extends a welcome to Will, but not to Carlton.