Blowback
S1, E15: Lacy is sent to Gemenon to join a STO training camp, but her flight gets hijacked; the Willow Clan becomes suspicious of Amanda; Joseph divulges a secret about the Ha'La'Tha that has ramifications for Sam and Daniel.