Bonds Under Fire Ebuka Turns Up Africa
S1, E2: Adrenaline levels peak as the group race cars and visit one of the best dining places in Kigali. However, things intensify fast as buried hurt implodes, leaving Jimmy, Timini and Onoja at loggerheads.