Boruto Uzumaki!
S1, E1: Boruto, the son of Seventh Hokage Naruto Uzumaki, saves a boy named Denki from bullies. On his way to the entrance ceremony at the Ninja Academy, Boruto sees Deki again but this time the child acts strangely and Boruto notices he has a warped chakra.