The Hills Boyfriends and Work Don't Mix
S1, E6: Jason distracts Lauren from her work and studies, Heidi finally gets her big chance to work in the nightclubs, but it couldn't have come at a worse time, and Whitney must rise to the occasion when a model drops out at a key Teen Vogue fashion show.