Breakdown
S2, E17: Dr. Shaun Murphy is desperate to join the team on a dangerous procedure involving a patient’s tumor removal. However, having been removed from the surgery team by Dr. Jackson Han (guest star Daniel Dae Kim), Shaun must use his talents to help figure out the cause of an infant’s injuries.