Wildlife ER Brought Back from the Brink
S1, E1: Vet Bec attempts to save a koala joey by giving it mouth-to-mouth resuscitation; Meaghan tests her microsurgical skills on a baby fruit bat's tiny toes; Jo rescues a trapped barn owl.