Cabal
S1, E2: The death of a famous aristocrat, Umberto Ruspanti, leads Detective Zen into the shadowy world of The Cabal - an organisation more powerful and secret than the Mafia. The Ministry want a quick verdict of suicide, but Zen's not so sure. Meanwhile, things are looking up with Tania.