Call Me Kat Call Me Toilet Roboto
S3, E18: Max hosts singer Zoey Monroe in hopes of advancing his career as a songwriter; Carter punctures a pipe inside a kitchen cabinet causing a flood in the condo; Randi and Carter find themselves staying at Sheila's.