Call Me Kat Call Me Unfaithful
S2, E6: When Randi sees Sheila's boyfriend out with another woman, she and Kat decide to investigate, but can't decide if they should tell Sheila; Randi looks for a new apartment; Oscar gets Max and Carter to try yoga.