Written in the Stars Capricorn: Stone Cold Seduction
S1, E6: Jade, a Capricorn, promises lots of beauty, close-ups and kisses. She meets a party-loving Taurus, a Leo who loves to meditate, a cute Libra and a Capricorn who is as authentic as she is.