Captain
S1, E1: After questioning orders to fire nuclear missiles into Pakistan, Captain Marcus Chaplin (Andre Braugher) and the crew of the nuclear sub USS Colorado are deemed traitors by their own country. Forced to take refuge on an exotic Pacific island, they must fight to clear their names so that they can return home.