Carrots
S2, E5: A patient asks Shaun (Freddie Highmore) and Park (Will Yun Lee) to keep an earlier weight loss surgery a secret from his husband. Claire (Antonia Thomas) and Melendez (Nicholas Gonzalez) disagree over how to treat an anorexic woman who needs heart surgery.