Happy Family, Conditions Apply Catch Me if You Can
S1, E3: Ramesh meets Sanju's business partner Diana. Meanwhile, the police visit the Dholakia family home, investigating the theft. Hemlata's post on social media brings a storm in Tisca's life, and she breaks down and reveals her secret.