Celia Pacquola: All Talk
S1, E1: Co-creator, co-writer and star of ABC TV’s Rosehaven, Celia Pacquola is a true luminary of Australian comedy. A multiple award-winning writer-performer, she is sharp, frank, deft and smart as hell. The stand-up stage is where the journey all started for Celia and it’s where she happily returns in the triumphant All Talk – a homecoming of sorts for one of Australia’s most in-demand comedians.