Chapter Six: Listen With Your Ears, React With Your Face
S1, E6: Taylor wants to get involved when Barry wants to fly solo at a remote airstrip. Despite Pazar's orders, Vacha is desperate to seek revenge on the man who killed his brother. Sally lobbies for a major acting challenge.