Checkmate! Back-Rank, Smothered, and More
S1, E6: Delving into the world of "piece collaboration", which is using two or more pieces to win a checkmate; Mr. Silman shows a number of classic mates that delight fans for generations; these mating patterns provide a deeper understanding of the game.