Christa Helm: A Hollywood Murder
S1, E5: In 1977, aspiring actor Christa Helm is murdered in West Hollywood, and becomes known for her secret diary detailing romantic encounters with celebrities. Her death, however, remains one of Hollywood's greatest mysteries.