Cloudy, With a Chance of Mayhem
S1, E3: Hodges and Janey dig deeper into the circumstances surrounding Olivia’s death. Hodges uses Debbie’s Blue Umbrella to turns the tables on Brady. Jerome’s father intervenes in his relationship with Hodges.