Conflicting Swords
S1, E5: Itou Kashitarou allies with the corps as an advisor, but not all the soldiers are happy with his presence; the Shinsengumi plan to move to a larger headquarters; Sannan continues research on a potion, but with dangerously detrimental side effects.