Dudes Contemporary Dilemmas
S1, E2: Julian and Antonia's relationship begins with a conflict; Mario Miranda visits Billuka and makes him a tempting offer; Mafe and Marcel meet in a bar; Daniel is attracted to the profile of an attractive and unusual woman.