Costa Verde
S1, E6: Having learned in Bitterroot that he was trained for a corporate intrusion mission in Costa Verde, XIII and Jones head off to investigate. As they dig deeper into XIII’s possible involvement there, they make stunning discoveries. Not only might XIII have been involved in an explosion that killed hundreds of workers at a plant, but he was also involved with a revolutionary movement… and its beautiful and charismatic leader. In the end, what XIII finds out, might not just get him killed, it might change the course of the country’s history.