Cousin Eddie
S5, E8: Eddie informs Jessica that he wants to spend Christmas with his friend Nicole in New York; Louis and Evan do their best to help an overwhelmed Emery decide on which one of his numerous friends to invite to the family's Christmas Eve dinner.