Covert Operations
S1, E5: A eunuch stricken by a curse comes begging for aid; the rear palace buzzes with excitement as everyone prepares for the upcoming garden party; Gyokuyou's ladies-in-waiting aren't about to let Maomao get away without dressing her up.