Crushed
S4, E7: Jane’s mom Elaine (Prince) enlists Jane’s help in defending a girl she use to babysit who is accused of murdering another teen. Tired of Luke’s antics, Parker asks Grayson to help woo Gina Blunt (Amick) as a new potential investor in the firm despite Teri’s protests about her. Teri and Stacy discover some news about Owen that leaves Jane devastated.