S4, E3: As Owen is pulled deeper into the FBI's investigation of the motorcycle gang, Sgt. O'Brien makes a confession to him; Grace and the 126 answer a call from a man who says his girlfriend slipped over the side of a cliff; Carlos searches for a friend.