In Pursuit With John Walsh Crypto Queenpin
S5, E6: John takes on accused financial fraudster Ruja Ignatova, whose alleged crypto con landed her on the FBI's top ten most wanted list; Callahan heads to Pennsylvania on the trail of Freddy Calle, accused of sexually abusing a teenage girl.