Cuchillo
S1, E2: Hondo and the SWAT team spread out across Los Angeles to capture four escaped convicts, including a violent criminal Jessica helped bring to justice. Meanwhile, Hondo's role as team leader is questioned when Street displays a flagrant disregard for SWAT protocol.