Cyber Slicker vs. Power Charged
S1, E1: Superfans Jadejha Edwards and Jim Farell face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by personal stories, interests and pop culture touchstones; Terry Crews serves as guest judge.