Dad Patrol
S2, E8: Jane sets out to prove her worth in The Underground; Cliff goes into dad mode; Niles devotes a day to Dorothy, who's finally growing up; Rita embraces her superhero status as The Beekeeper; Vic is forced to confront the real Roni.