Bobby & Bill Danger: Giant Tortoise
S1, E3: When Bobby and Bill’s neighbor captures Caroline the tortoise, believing her to be dangerous, the boys will do anything to get her back safe and sound! Our three friends refuse to let anyone come between them, not even a former secret agent. And our heroes have more than one trick up their sleeve...