Death Is Not the End
S7, E4: Sam, Sookie and Jason become the bearers of bad news, Pam recalls the events that led her and Eric to Shreveport, Bill and Jessica get nourishment from unexpected sources, and Sookie gathers a band of vampires and humans to track down the H-Vamps.