Death Sentence
S1, E3: Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey investigate the site of Louisiana's first double execution. As they dive into the murky waters of the old Beauregard Parish jail's murderous past, the resident spirits begin to tell an unexpected tale.