Destination Unknown
S3, E8: Michaela and Ben join forces to aid a desperate Flight 828 passenger; Saanvi grapples with a discovery at Eureka and the burden of secrecy that comes with it; Grace and Angelina's bond deepens; a maturing Cal enlists Zeke's help in a personal matter.