Interrogation Det. Dave Russell vs. Chris Keller 1983
S1, E5: Eric's friend from rehab is interrogated about a crime he committed in New Mexico, which brings new information to light that may help Eric's defense; Eric is transferred from a juvenile facility to county jail.