Difficult Love
S1, E3: Cat's Eye's next target is The Lakeside House at the Ohashi Museum of Art. The museum's security is managed by the father of Kono, Ai's classmate and secret crush. Knowing the theft could cost Kono's father his job, Ai opposes the plan.