Dirty Little Secret
S1, E5: Larry stuns everyone with a mystery guest, who comes into the house with guns blazing; the group leaps head first into a Mexican canyon; Larry surprises Emily with her boyfriend for her birthday, and she must scramble to keep her infidelity a secret.