Secret Royal Inspector & Joy Discuss to Reach an Uncontested Divorce
S1, E1: Yi-eon, a palace worker, gets appointed as the new secret royal inspector; Jo-yi strives to get a divorce from her gambler husband and turns to her best friend for help.