Divorce Suit
S1, E4: So-won misunderstands Han-soo's intention and fires him; she finds another attorney to defend Lady Yeon and tries gathering evidence against Commissioner Park; Han-soo also works behind So-won, convincing Myung-wol to testify for Lady Yeon.