Do you believe in long-plotted encounters?
S1, E2: Yuki stops by music star-turned-studio president, Eiji Ogata's home, after finishing shooting a TV shoot. At the same time, Touya is paid a surprise visit by his childhood friend, and college classmate, Haruka Kawashima. The two of them go for a walk together. Yuki finds Rina crying in Eiji's bedroom and wonders what's going on. The next day, two girls clad in poor disguises come to cafe Echoes where Touya is working. It turns out to be Rina and Yuki. Yuki leaves to go to work and Rina, alone at this point, writes a message for Touya on a napkin: "Can I have your phone number?"